10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Ticket sistemi modülü hk.

  1. #1
    Member
    Üyelik tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    40
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Ticket sistemi modülü hk.

    Kolay gelsin.
    Prestashopta bugüne kadar hiç destek modülü görmedim. yani müşterinin ürünüyle ilgili vs. sorularını direk site üzerinden takip edilebilen gelişmiş bir modül yok. Böyle bir modülü bilen varmı.

    Not: siparişlerle ilgili olarak siparişleri direk açınca sadece o siparişle ilgili var ama bu yeterli değil.
    None

  2. #2
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2010
    Yer
    Türkiye/Samsun
    Mesajlar
    1.668
    Tecrübe Puanı
    15

    Standart Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

    Başka negibi özellik arıyorsunuz
    ithalat-ihracat danismanlik : http://nepasun.com

  3. #3
    Member
    Üyelik tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    40
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

    Alıntı "McDaim" post=9017 Nickli Üyeden Alıntı
    Başka negibi özellik arıyorsunuz
    örneğin yapılan siparişlerle ilgili yazışmalar tek ekran üzerinden takibi. müşterinin istek arzu önerilerinin yine aynı sayfa üzerinden takibi vs.
    yani anlayacağınız kayako ticket sitemi gibi bir sitemin prestaya entegre edilmesi gibi birşey.
    None

  4. #4
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2010
    Yer
    Türkiye/Samsun
    Mesajlar
    1.668
    Tecrübe Puanı
    15

    Standart Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

    Zaten müşteri sipariş ekranında müşteri yazışmaları kısmı var. Buradan direk müşteriniz ile mail yoluyla haberleşebilirsiniz.Ayrıca LiveZilla sistemide kurabilırsini. Modulü vardır Ancak internettede bulabileceğiniz ticket sistem sitenize kurup link verme yoluyla entegre edebilirsiniz. Tabii bunun için biraz kodlarla haşır neşir olmak gerekiyor.
    ithalat-ihracat danismanlik : http://nepasun.com

  5. #5
    Administrator
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    2.933
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

    Kayakoda ne entegre edilecek site üzerinden Ticket diye bir buton ile siteniz.com/ticket klasörüne kurduğunuz kayako ya link verilebilir neler entegre edilecek tam olarak
    >> Lütfen çözülmüş konularınızın Başlıklarına [ÇÖZÜLDÜ] ibaresi ekleyiniz


    www.kalehosting.com.tr

  6. #6
    Member
    Üyelik tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    40
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

    Alıntı "wMaster" post=9023 Nickli Üyeden Alıntı
    Kayakoda ne entegre edilecek site üzerinden Ticket diye bir buton ile siteniz.com/ticket klasörüne kurduğunuz kayako ya link verilebilir neler entegre edilecek tam olarak
    örneğin müşterinin mail kullanıcı adı ve şifresi ile ile otomatik giriş yapılabilmesi gerekiyor. prestanın kendi üzerindeki siparişteki yeterli değil. çünkü hmüşteri herhangi bir ticket yazdığı zaman illaki maile bakmak lazım geliyor.
    None

  7. #7
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2010
    Yer
    Türkiye/Samsun
    Mesajlar
    1.668
    Tecrübe Puanı
    15

    Standart Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

    Ticket sistemi zaten mail üzerinden çalışır. Yani forum siteleri gibi sayfaya yansımazki. Ozaman ticket sisteminin bir anlamı kalmaz. Zahmet edipte maile bakmak zor geliyorsa ziyaretci defteri türü bir şey kullanın.
    ithalat-ihracat danismanlik : http://nepasun.com

  8. #8
    Administrator
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    2.933
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

    register sınıfına müdahale edilerek register için gelindiğinde aynı anda iki veritabanına kayıt yapılabilir.
    >> Lütfen çözülmüş konularınızın Başlıklarına [ÇÖZÜLDÜ] ibaresi ekleyiniz


    www.kalehosting.com.tr

  9. #9
    Administrator
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    2.933
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

    hazır kurulu bir kayako veritabanı mevcutsa incelenebilir
    >> Lütfen çözülmüş konularınızın Başlıklarına [ÇÖZÜLDÜ] ibaresi ekleyiniz


    www.kalehosting.com.tr

  10. #10
    Member
    Üyelik tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    40
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

    free bir ticket sisteminin sadece user bölümünü prestanın user bölümüne bağlasak sorunu çözmüş oluruz diye düşünüyorum. müşteri örneğin satış ile ilgili sorunlarını sipariş numarasını ticket sistemine yazarak işlem yapabilir veya prestanın veritabanında o müşteriye ait sipariş no veritabanından çekilerekte yaılabilir ancak bu uzun sürecek bir çalışma gibi.

    bu işi presta yönetimi yeni sürümlerde çıkarmaı mümkün değilmi. prestashop.com da matador olan kişiler bunu iletebilir ve bu ihtiyacı dile getirebilir diye düşünüyorum. Bu olunca prestanın ücretli birçok sciptten daha kalieli olacağına inanıyorum.
    None

Bu Konudaki Etiketler

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Hakkımızda
2008'den beri sizlere PrestaShop ile ilgili teknik destek vermeyi amaçlayan sitemiz, şu anda 13.000 den fazla üye 15.000'e yakın mesaj ile kararlı bir biçimde yoluna devam etmektedir. Ayrıca PrestaShop dışında diğer sistem ve eticarete yönelik paylaşımlar ve konularada elimizden geldiğinde yanıtlamaya çalışıyoruz. Ayrıca eticarete yeni başlayan ve tecrübeli kişileri bir araya getirerek ortak bir paydada buluşturmayı amaçlamaktayız.
Sosyal Medya

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0