Sayfa 2/2 İlkİlk 12
20 sonuçtan 11 ile 20 arası

Konu: Kargo Takip Ayarlama

  1. #11
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2011
    Mesajlar
    8
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp: Kargo Takip Ayarlama

    Merhaba yazdığınız şekilde mail template'i düzenledim ancak müşteriye giden mailde yazdığım şekilde gözüküyor.Kargo numarasını göstermiyor kopyala yapıştır olarak ayrı satıra ekledim acaba farklı bir metotlamı eklemek gerekiyor.
    Yapmak istediğim sadece müşteriye giden mailde kargo takip numarasını ayrı bir satırda göstermek.
    Ben ptt kargo ile çalışıyorum maildeki linke tıklanınca farklı sayfaya yönlendirdiği için linkin [email protected] işaret işe yaramıyor.
    Müşteriye giden mailde linkin sonunda kargo numarası gözükmesine rağmen bunu anlatmak zor oluyor yani mailde kargo numarasını ayrı satırda gösterebilirsem yetecek.

    Örnek:

    Siparişiniz kargoya verilmiştir.
    Kargo takip numaranız: 999888777 şeklinde ayrı satırda gözüksün

    Paketinizin durumunu sorgulamak için aşağıdaki linke tıklayınız:
    http://www1.ptt.gov.tr/tr/interaktif/kayitliposta_yeniweb.php=999888777

    İlginiz için teşekkür ederim.

  2. #12
    Administrator
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    2.935
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart Cvp: Kargo Takip Ayarlama

    peki siparişte bu bilgi kayıtlımı?
    >> Lütfen çözülmüş konularınızın Başlıklarına [ÇÖZÜLDÜ] ibaresi ekleyiniz


    www.kalehosting.com.tr

  3. #13
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2011
    Mesajlar
    8
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp: Kargo Takip Ayarlama

    Admin orderda durumu kargoya verildi olarak ayarlıyorum daha sonra kargolama bilgisi kutucuğuna kargo takip numarasını yazdıktan sonra kargo numarasını ayarla düğmesine tıklıyorum ve müşteriye mail gidiyor.
    Kargonun linki ve linkin sonunda kargo numarası maile otomatik olarak yazıyor. Alt veya üst satıra kargo numarasını nasıl yazdırıcaz okadar zor olmasa gerek ama denediğim yöntemler ile kargo numarasını bir türlü maile aktaramadım.

  4. #14
    Administrator
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    2.935
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart Cvp: Kargo Takip Ayarlama

    inceliyoruz
    >> Lütfen çözülmüş konularınızın Başlıklarına [ÇÖZÜLDÜ] ibaresi ekleyiniz


    www.kalehosting.com.tr

  5. #15
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Jan 2011
    Mesajlar
    1
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp: Kargo Takip Ayarlama

    1.3.6.0 sürümünde bu bölüm yokmu
    None

  6. #16
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2011
    Mesajlar
    8
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp: Kargo Takip Ayarlama

    Benim sorunu yaşadığım site 1.2.5.0 sürümüdür.
    Aslında sorun değil sadece istek.
    Şu ana kadar prestashopun bu sürümünde bir sorun yaşamadım fakat in_transit.html mail template'e gönderi numarasını otomatik yazdırmak istiyorum okadar.
    Forumda web programcı veya geliştirici arkadaşlardan yardım istemekteyim.

  7. #17
    Administrator
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    2.935
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart Cvp: Kargo Takip Ayarlama

    3 gündür çözüm üretemedik ve pek çok kulllanıcıdan benzer talepler aldık bir modül geliştirmee başladık umarım sizleri çok bekletmeden iyi bir netice çıkaracağız
    >> Lütfen çözülmüş konularınızın Başlıklarına [ÇÖZÜLDÜ] ibaresi ekleyiniz


    www.kalehosting.com.tr

  8. #18
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2011
    Mesajlar
    8
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp: Kargo Takip Ayarlama

    Çok Makbule geçer hocam.
    Bu PTT kargo sorgulama olayından birçok arkadaşımız muzdarip.

    Kargo takip numarasını linkin sonunda değilde ayrı bir satırda müşteriye giden mailde gönderebilirsek sorun çözülecek.
    Müşteride numarayı kopyala yapıştır yaparak sorgulamasını rahat bir şekilde yapabilir böylece.

    Geliştirdiğiniz modülün içeriğini bilemiyorum ancak kargo takip numarasını ptt kargonun sorgulama ekranındaki barkod no satırına direkt yapıştırabilecek özellikte ise yemede yanında yat olur emin olun birçok arkadaşımızın duasını alırsınız.

    İlgi ve alakanız için teşekkür ederim..

  9. #19
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2011
    Mesajlar
    8
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Kargo Takip Ayarlama sonunda Çözdüm

    Anlaşılan kimse çözüm bulamayacak.
    Yine iş başa düştü uzun zamandır deneme yanılma yaparak Mesafeli satış sözleşmesinden sonra bu sorunuda kendim çözdüm aynı sorunu yaşayan arkadaşlara kaynak olsun diye paylaşıyorum.

    Öncelikle

    AdminOrders.php 'yi açıp 85'inci satıra

    '{shipping_number}' => $order->shipping_number,

    Yazısını ekleyiniz. Bu satır kargo takip numarasını in_transit.html sayfasına gönderecektir.

    Şimdi gönderdiğimiz kargo numarasını mailde alabilmek ve gösterebilmek içinde in_transit.html mail template'in içerisine

    {shipping_number}

    yazısını ekleyelim.

    Daha sonra kargo/Taşıyıcılar sekmesindeki kargo şirketlerimizin linklerini yenileyip linkin sonundaki
    [email protected]
    işaretini kaldıralım çünkü takip numarasını sorgulama sayfasına aktarmadığından bir işe yaramıyor (PTT kargo, Yurtiçi Kargo)

    Yaptığımız işlemler neticesinde müşteriye giden mailde kargo numarasını ayrı bir satırda göstermiş ve kargo sorgulama linklerine tıklandığında ise doğru sayfaların gelmesini sağlamış olduk.
    Müşterinin tek yapması gereken işlem kargo numarasını kopyalayıp linki tıklamak ve sorgulama kutucuğuna numarayı yapıştırmaktır.

    Ben mail template'imi aşağıdaki şekilde düzenledim. Sizde kendinize uygun düzenleme yapabilirsiniz.

    -------------------------------------------------


    {shop_name} Siparişiniz kargoya verildi.



    Sn. {firstname} {lastname},

    {id_order} Numaralı siparişiniz kargoya verilmiştir.

    Kargo Barkod / Gönderi Kodu:
    {shipping_number}

    Dikkat: Yukarıdaki Barkod/Gönderi Kodunu kopyaladıktan sonra sorgulama linkine tıklayıp numarayı kutucuğuna yapıştırınız.

    Paketinizin durumunu sorgulamak için aşağıdaki linke tıklayınız:
    {followup}

    Not: Paketiniz Kargo görevlisi tarafından 2 gün içerisinde teslim edilecektir eğer belirttiğiniz adreste kimse bulunamazsa adresinize bağlı olan en yakın kargo şubesine paket geri gitmektedir. Bu tür durumlarda 3 gün içerisinde paketi şubeden teslim almanız gerekmektedir.

    Sipariş detaylarını görmek için "Siparişlerim"
    Hesabınıza gitmek için "Hesabım"

    {shop_name} powered with jeansteam?


    ----------------------------------------------------------------------------

  10. #20
    Administrator
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    2.935
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart Cvp: Kargo Takip Ayarlama sonunda Çözdüm

    çözümü 1 hafta kadar önce bu değeri türettim ama modül sözü verdiğim için modül haline getirmeye ve ek bir mail template html dosyası üretiyordum bu şekildede kullanabilir arkadaşlar
    >> Lütfen çözülmüş konularınızın Başlıklarına [ÇÖZÜLDÜ] ibaresi ekleyiniz


    www.kalehosting.com.tr

Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Bu Konudaki Etiketler

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Hakkımızda
2008'den beri sizlere PrestaShop ile ilgili teknik destek vermeyi amaçlayan sitemiz, şu anda 13.000 den fazla üye 15.000'e yakın mesaj ile kararlı bir biçimde yoluna devam etmektedir. Ayrıca PrestaShop dışında diğer sistem ve eticarete yönelik paylaşımlar ve konularada elimizden geldiğinde yanıtlamaya çalışıyoruz. Ayrıca eticarete yeni başlayan ve tecrübeli kişileri bir araya getirerek ortak bir paydada buluşturmayı amaçlamaktayız.
Sosyal Medya

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0