Sayfa 11/17 İlkİlk ... 910111213 ... SonSon
163 sonuçtan 101 ile 110 arası

Konu: Prestashop Tema Arşivim

  1. #101
    Administrator
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    2.931
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart Cvp: Prestashop Tema Arşivim

    Bir Allah'ın kuluda siteye direk olarak eklememiş. Onca kişi almış sanırım bir kişide şu mesajı yazarken benden sonrakilere yarasın uğraşmasın dememiş..
    >> Lütfen çözülmüş konularınızın Başlıklarına [ÇÖZÜLDÜ] ibaresi ekleyiniz


    www.kalehosting.com.tr

  2. #102
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    May 2010
    Mesajlar
    1
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp:Prestashop Tema Arşivim

    banada lınk atarsan sevınırım, gondersende saol gondermesende saol, nitekım sen paylaşmıssın paylaşcagın kadar
    None

  3. #103
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2010
    Mesajlar
    3
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp:Prestashop Tema Arşivim

    slm
    hoş bir tema linkini atabilirsen sevinirim . Teşekkürler çalışma için
    None

  4. #104
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Nov 2010
    Mesajlar
    2
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp:Prestashop Tema Arşivim

    Selamlar
    ben yeniyim
    Arşivini paylaşırsan çok ama çok sevinirim.
    Teşekkürler iyi günler.
    None

  5. #105
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Sep 2010
    Mesajlar
    1
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp:Prestashop Tema Arşivim

    Bir linkte ben rica ediyorum.Çalışman için şimdiden başarılar dilerim.
    None

  6. #106
    Member
    Üyelik tarihi
    Sep 2010
    Mesajlar
    59
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart Cvp:Prestashop Tema Arşivim

    Bu temalır neden yayınladığını anlamdım .? içinde her hangi bir tuzak yok dimi .? Yani Adamalr bu temalrıparayla satarken senin bu temalrı millete beleşten ısmarlaman dikkat çekici. Hoş! burası sanal burada babama güvenmem , ama başkalarınında haklarını savunurum. Çünki herkes benim gibi uzman olmayablir yada dikaktli.

    Şimdi indirip bu temalrı tek tek kontrol edecem sonuçları yayınlarım güvenlimi değilmi
    Sonra teşekkür ederim.






    Yılmaz DURU

  7. #107
    Member
    Üyelik tarihi
    Sep 2010
    Mesajlar
    59
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart Cvp:Prestashop Tema Arşivim

    Şimdi indirip bu temaları tek tek kontrol edecem sonuçları yayınlarım güvenlimi değilmi
    Sonra teşekkür ederim.

    Yılmaz DURU

  8. #108
    Member
    Üyelik tarihi
    Sep 2010
    Mesajlar
    59
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart Cvp:Prestashop Tema Arşivim

    Yaa ! Allah rızası için şu acemiler temaların üzeride katliyam yapmasınlar. Grafik bilgisi olmayan acemiler , temalar üzerinde değişiklik yapacam diye hiç bir grafik bilgisi olmadığı için abuk sabuk resimler,logoları uyumsuz , aykırı uygulamalar yapıp güzelim temaları katlediyorlar. GRAFİKER olmayn kişiler yapmasın lütfen bunu çünki beceremiyorsunuz. En azından bir bilene danışın yada destek alın.. Ayıp yaa !!
    Herşeyi geçtim böyle güzel bir "SCRIPT'in " Fun sitesini hazırlıyorsunuz da..Böyle bir ayıpada damgamı vuruyorsunuz ? Yuh yani yuhh !! Sitenin üzerine koskocam puntolarla bunu mu yazar insan yaaa !!?

    " Profesyonel Üçretsiz E-Ticaret Sprinti"

    Şu güzelim script'i de mahfediyorsunuz yaa Yuh yani yuh ! sizde buna emek verenlere teşşekür edeceğinize , utanmadan emeğinizin geçmediği, başkalarının emeği için kendinize alkış ister gibi "TEŞEKKÜR" istiyorsunuz. Yuh yani yuhh !! Ne densiz millet olduk..

  9. #109
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2010
    Yer
    Almanya
    Mesajlar
    1.657
    Tecrübe Puanı
    11

    Standart Cvp:Prestashop Tema Arşivim

    Heralde önce talep varmı yokmu test edecekler. Ondan sonrada ücretli dicekler.
    Ekte ücretsiz bir tema var. Sorunsuz çalışıyor. Şu an kullanıyorum.
    Temayı görmek için: http://nepasun.com
    İndrime linki: http://nepasun.com/presta.rar
    ithalat-ihracat danismanlik : http://nepasun.com

  10. #110
    Member
    Üyelik tarihi
    Sep 2010
    Mesajlar
    59
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart Cvp:Prestashop Tema Arşivim

    Ya hocam.. benim sıkıntım tema değil ki ne derlerse desinler sıkıntı şu ki ; böyle güzel bir sitemin Fun'larıda. Bulup buluşturuyorlar ve "tema yaptım" diye abuk sabuk grafiklerde saçma sapan uyumsuz renllerle doldurup katliyam yapılıyor.

    29 Sendir bilişim içinde Profesyonel Grafiker, programla ,web master , network engineer olarak bir çok bilişimin gerçekten içinde olan biriyim. Ben kendim yazarım bu temaları da. Adamın sitesine bakarmsınız ? ya varmı böle bir ayıp yaaa ! şu resme bakarmısın. Ben o temaların orjinalalrinide buldum. Nereden gelmiş biliyorum ,beleş meleşte değil ki zaten yapımcıları beleş koymuş yabancı sitelerde var. Ben hepsini indirdim. Hemde orjinal sitelerinden yada yardımcı sitelerinden. Neyse asıl konumuz PRESTASHOP adı altında site yayınlıyor vatandaş resme bakarmsın bu ne ayıptır bunu eleştiriyorum abi.. Ben Prestanın sahibi olsam... Bu adam bana isterse trilyonlar kazandırcak olsa dahi, anında mahkemeye vermiştim bile..


    PROFESYONEL "ÜÇRETSİZ" e-Ticaret "SPRİNTİ" Abi şuna bakarmsın ya varmı böle bişi ..Biz 30 senedir bu işi yapıyoruz çıkıp bişi demiyoruz ayıp olmasın diye piyasaya çıkmıyoruz. İşi bilende bilmeyende piyasaya çıkıp AHA ! böyle ortalığı saçma sapanlarla yıkıp geçiyor ortalığı. Ben buna kızıyorum. Adam daha "SCRİPT" yada "ÜCRETSİZ" diyemiyen bu adamlar bu güzel scriptleri mahfediyorlar. Kaldı ki Grafikten bir haberler tutup temaları bozup , biz yaptık edalarıyla grafik katliyamı yapıyorlar. İşte sıkıtım bu. Yoksa bu ülkenin İLK VE TEK Grafik sitesini ben kurdum. Sırf bu kişiler yüzünden geçici kapattım. Sırf güzellikler çoluk çocukların eline geçti eğitimli insan yok diye .

    Neyse link için teşekürler hocam , eline sağlık bakıp bunuda müsadenle bir labaratuvarıma sokup sorna emin olduktan sorna kulanayım. Biryerlerden indirmişseniz içinde muhtemel güvenlik bozucular olabilir. ben bir kontol edip size bildiriyim.


    Yılmaz DURU

Sayfa 11/17 İlkİlk ... 910111213 ... SonSon

Bu Konudaki Etiketler

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Hakkımızda
2008'den beri sizlere PrestaShop ile ilgili teknik destek vermeyi amaçlayan sitemiz, şu anda 13.000 den fazla üye 15.000'e yakın mesaj ile kararlı bir biçimde yoluna devam etmektedir. Ayrıca PrestaShop dışında diğer sistem ve eticarete yönelik paylaşımlar ve konularada elimizden geldiğinde yanıtlamaya çalışıyoruz. Ayrıca eticarete yeni başlayan ve tecrübeli kişileri bir araya getirerek ortak bir paydada buluşturmayı amaçlamaktayız.
Sosyal Medya

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0