Sayfa 1/2 12 SonSon
11 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: lütfen acil,ürün detayda sayfa bulunamıyor-çözüldü

  1. #1
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Apr 2010
    Mesajlar
    27
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart lütfen acil,ürün detayda sayfa bulunamıyor-çözüldü

    kategorilerde ve ürün detayı için tıklandığında sayfa bulunamıyor sorunu veriyor.

    host linux serverda. - sunucular almanya kaynaklı.

    acaba hosttan mı sorun veriyor yada dosya kaynaklı başka bi sorunmu ? yada siteyi alt klasörü kurduğumdan mı ?

    site: www.cddavetiye.com/davetiye-nikah-sekeri-kina-kesesi/

    daha önce komikdavetiye.com u kurdum ama onda böyle bi sorunum olmadı hiç, o da linux host ama izmir hostu. almanya değil de. hosting kaynaklı ise bu siteye kuramıcam sanırım prestayı.
    None

  2. #2
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2010
    Yer
    Almanya
    Mesajlar
    1.657
    Tecrübe Puanı
    11

    Standart Cvp:lütfen acil, ürün detayda sayfa bulunamıyor sorunu

    Tekrar üründetaylarina girin pozisyonu home ve görünecegi kategoru ve alt kategorileri secin
    ithalat-ihracat danismanlik : http://nepasun.com

  3. #3
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Apr 2010
    Mesajlar
    27
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp:lütfen acil, ürün detayda sayfa bulunamıyor sorunu

    söylediğin uygulamayı yaptım abim, ama gene aynı, http 404 - sunucu bulunamıyor hatası veriyo. sanırım hosting olabilir. yada prestanın en üst sürümünü bi deniyeyim bakalım onda ne yapacak acaba, aynı hatayı verirse benim hostingden kaynaklanıyo olabilir diye geliyo aklıma ama ... hadi Allahtan hayırlısı inş çözerim üst sürümde, daha da olmadı interspireyi denicem , onu da kurmaz yada kurduğu halde böyle bi hata verirse kesinlikle host diyecem. deneyip sonucu burdan yazacam inş.
    None

  4. #4
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Apr 2010
    Mesajlar
    27
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp:lütfen acil, ürün detayda sayfa bulunamıyor sorunu

    abi çözebilirsen panelin k.adı ve şifresini vereyim sana özelden, ama büyük olasılıkla olmayacak gibime geliyo bana ...
    None

  5. #5
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2010
    Yer
    Almanya
    Mesajlar
    1.657
    Tecrübe Puanı
    11

    Standart Cvp:lütfen acil, ürün detayda sayfa bulunamıyor sorunu

    admin bilgilerini özelden verde bir bakalim
    ithalat-ihracat danismanlik : http://nepasun.com

  6. #6
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Apr 2010
    Mesajlar
    27
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp:lütfen acil, ürün detayda sayfa bulunamıyor sorunu

    özeline attım abim.
    None

  7. #7
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2010
    Yer
    Almanya
    Mesajlar
    1.657
    Tecrübe Puanı
    11

    Standart Cvp:lütfen acil, ürün detayda sayfa bulunamıyor sorunu

    Sitene baktim. Sen dedigimi yapmamissin
    ithalat-ihracat danismanlik : http://nepasun.com

  8. #8
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2010
    Yer
    Almanya
    Mesajlar
    1.657
    Tecrübe Puanı
    11

    Standart Cvp:lütfen acil, ürün detayda sayfa bulunamıyor sorunu

    Sorun cözüldü
    ithalat-ihracat danismanlik : http://nepasun.com

  9. #9
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Apr 2010
    Mesajlar
    27
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp:lütfen acil, ürün detayda sayfa bulunamıyor sorunu

    az kalsın komple sıfırlıyordum siteyi abi yaw, Allah razı olsun senden. neden kaynaklanıyormuş abi sorun ?
    None

  10. #10
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Apr 2010
    Mesajlar
    27
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp:lütfen acil, ürün detayda sayfa bulunamıyor sorunu

    yaptım da demekki olayı yanlış anlamışım... kategorileri de açmıyordu onları da açıyo şu anda. Allah razı olsun abicim . beni büyük bi zahmetten kurtardın. hastası oldum ben bu prestanın ya vallahi. interspire de çok basit geldi bana , oscommerce desen zaten çocuk oyuncağı. adamlar bazı forumlarda demişki oscommerce üstüne tanımam". ben de altlarına prestashop kurduktan ve kullandıktan sonra bana bu oscommerce ve interspire soğan ekmek gibi geldi diye yorum yazdım. :-)
    None

Sayfa 1/2 12 SonSon

Bu Konudaki Etiketler

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Hakkımızda
2008'den beri sizlere PrestaShop ile ilgili teknik destek vermeyi amaçlayan sitemiz, şu anda 13.000 den fazla üye 15.000'e yakın mesaj ile kararlı bir biçimde yoluna devam etmektedir. Ayrıca PrestaShop dışında diğer sistem ve eticarete yönelik paylaşımlar ve konularada elimizden geldiğinde yanıtlamaya çalışıyoruz. Ayrıca eticarete yeni başlayan ve tecrübeli kişileri bir araya getirerek ortak bir paydada buluşturmayı amaçlamaktayız.
Sosyal Medya

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0