Sayfa 1/2 12 SonSon
11 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Mavi Tema

  1. #1
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    268
    Tecrübe Puanı
    11

    Standart Mavi Tema





    Arkadaşlar Lütfen "Theme by GözDE" yazısını silecek arkadaşlar indirip kullanmasın....

    Editor: GözDE SM


  2. #2
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Mesajlar
    4
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp:Mavi Tema

    Çok teşekkürler.Güzel tema.Elinize sağlık.
    None

  3. #3
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    1
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp:Mavi Tema

    merhaba;

    bu temayı kullanmak istiyorum direk olarak dosyanın içindekileri klasörün içinemi kopyalamam lazım???yardımcı olurmusunuz?
    None

  4. #4
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    1
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp:Mavi Tema

    Hocam Harbiden Çok Tatlı Duruyor Tema Allah Razı Olsun Eline Koluna Sağlık
    None

  5. #5
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Mesajlar
    9
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp:Mavi Tema

    çok harika süper elinize sağlık
    bir şey sorcam bu windows 7 yazan 1.2.3.4.5.6 diye resimler dğişen modülün ismi nedir acaba ? nasıl indirebiilirim ?
    None

  6. #6
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jan 2010
    Mesajlar
    165
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart Cvp:Mavi Tema

    Güzel tema tebrikler. Emeğe saygı açısından lütfen gözde SM silinmesin. Temayı bir çok kişi ücretli verirken arkadaşımız bizimle paylaşmış

  7. #7
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2010
    Mesajlar
    1
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp:Mavi Tema

    eyvallah emeğine sağlık
    None

  8. #8
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Sep 2010
    Mesajlar
    16
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cvp:Mavi Tema

    Arkadaşlar benim bu tema'da bir sorunum var sipariş bölümünde not bırakılan boş yerde kayma var bunu nasıl düzeltebilirim yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...


  9. #9
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Sep 2010
    Mesajlar
    16
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Re: Cvp:Mavi Tema

    Arkadaşlar bu konu hakkında ilgilenen kimse yoq mu?

  10. #10
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    268
    Tecrübe Puanı
    11

    Standart Re: Cvp:Mavi Tema

    global.css den aşağıdaki kodu arat

    #ordermsg textarea{

    bunun altında

    width: var orayı 530px yap kaydet olacak..

Sayfa 1/2 12 SonSon

Bu Konudaki Etiketler

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Hakkımızda
2008'den beri sizlere PrestaShop ile ilgili teknik destek vermeyi amaçlayan sitemiz, şu anda 13.000 den fazla üye 15.000'e yakın mesaj ile kararlı bir biçimde yoluna devam etmektedir. Ayrıca PrestaShop dışında diğer sistem ve eticarete yönelik paylaşımlar ve konularada elimizden geldiğinde yanıtlamaya çalışıyoruz. Ayrıca eticarete yeni başlayan ve tecrübeli kişileri bir araya getirerek ortak bir paydada buluşturmayı amaçlamaktayız.
Sosyal Medya

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0